tisdag 3 mars 2015

När det blir tyst

Vilket underbart väder vi haft idag. Riktigt sportlovsväder! Och som ett brev på posten kom Dhl och lämnade vår nya vagn. 

Så efter att jag och L skruvat hela förmiddagen bestämde vi oss för att testa den ute. 

När den var inne tyckte L att det var hur roligt som helst och även ute gick den jättebra. Jag gick och diskuterade diverse saker med L när jag insåg att det blev väldigt tyst. Jag kliver fram och möts av en kille som däckat. Och då vi startat vår färd med sitsen upprätt hade han tippat så gulligt framåt. Men med två enkla drag kunde jag justera sitsen och ställningen blev betydligt mycket bättre. 

Ska bli spännande att få prova vagnen som cykelvagn längre fram. Än så länge är jag väldigt nöjd i alla fall. 





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar