tisdag 2 februari 2016

Nya mål

Jag är i mål! Efter snart 10 månader har jag minskat 36 kilo och dessutom lyckats hålla min nya vikt i sex veckor.

Det är en underbar känsla men också en tomhet. Vad ska jag sträva efter nu? Det är ju alltid roligt när man har ett mål. 

Mitt nya mål blir att satsa mer på träningen. Jag vill framför allt bli starkare. Jag vill att min kropp ska orka vara med mig i många år till. Jag vill orka leka med mina barn och förhoppningsvis så småningom även mina barnbarn. 

Så sakta men säkert ska jag nu bygga upp min kropp. Den har givit mig två underbara och fina barn. Så nu är det min tur att ge något tillbaka.

Som present för att jag kommit i mål fick jag detta presentkort på en behandling från vv. Det ska bli riktigt härlig!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar