torsdag 12 februari 2015

Kärlek

Dagen har gått i kärlekens tecken. Anledningen till detta är helt enkelt att jag känt mig lite extra kär idag. Har en fantastisk familj som ger mig så mycket, 

På lördag är det alla hjärtans dag. En dag som vi inte direkt firar här hemma då vi kan ha hjärtans dag lite när som istället. Men visst är det mysigt med "högtider". Så länge de kommer av egen fri vilja och inget tvång. 

Igår köpte jag en bukett tulpaner till J och L. Idag stod de så fint i solljuset som äntligen tittar fram. L har gjort både ett kort och ett hjärta att hänga upp på dagis och jag tycker att de är så fina. De gör så mycket roligt på dagis att jag ibland får lite dåligt samvete att L missar så mycket då han ofta är hemma med oss. Men samtidigt vet jag ju att han trivs väldigt bra hemma. 

För att späda på kärleken lite mer har jag idag gjort egna gélehjärtan. Jätte lätta att göra men de tar lite tid. Receptet hittar ni här. Och det bästa av allt är att man slipper alla färgämnen då man gör dessa av hallon. 









Inga kommentarer:

Skicka en kommentar