fredag 16 oktober 2015

Upp i det blå

När hösten kommer vill man gärna stänga in sig och pyssla på med diverse saker. Bakning är en stor del av min höst men även funderingar kring renovering.

Just nu i mitt huvud snurrar E:s rum. Det ska bli lite mer hennes eget även om mycket blir sig likt sen L hade det. Men lite förändring vill jag göra. Förutom den där tapeten som är så fantastiskt fin så har jag även hittat några urläckra lampor. Dessa skulle jag vilja ha men varför ska allt man hittar vara så dyrt? Kanske inte just de här färgerna, finns fler att välja på men jag verkligen älskar designen. Är det något barn älskar så är det ballonger.

Temat för rummet skulle jag vilja att det var: Upp i det blå. Har en speciell idé som jag ska testa att tillverka själv och lyckas jag så ska ni få se den. Lite hemlig vill jag allt vara. 

Dessa kuddar tycker jag också var mysiga. Och även de kommer passa in på mitt tema. Nu ska jag spåna vidare så får vi se hur det blir så småningom. Det är alltid roligt att drömma. 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar