torsdag 30 april 2015

En påse nyttigheter

Dagen har förgyllts med lunch tillsammans mina arbetskamrater. Fick så fina presenter till lilla E. Ska någon dag längre fram visa delar av allt fint vi fått av nära och kära. 

Efteråt tog jag en sväng förbi affären och inhandlade diverse frukt och grönt som jag ska experimentera med de närmsta dagarna. Det är en härlig känsla att komma hem med en hel påse nyttigheter. 

Till middagen blev det en morotsdryck med gurka, citron och selleri. Helt okej men jag tror definitivt att jag kan finna bättre recept. L tyckte dock att den var väldigt god. Är så glad att han alltid vill provsmak allt. 

Ikväll har jag förberett för morgonens frukost som bland annat ska innehålla en smoothie bestående av mango, banan och ananas. Ser fram emot en mysfrukost imorgon. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar