tisdag 21 juli 2015

Fokus inställt

Kan inte med ord beskriva hur skönt det är när man är på rätt väg. När man har fokus inställt till 110%. Idag har det varit tisdag och viktväktardag med allt vad det innebär. Och det är nära nu, mycket nära. Ett av de större målen är inom räckhåll. Jag har varit duktig den här gången med att belöna mig själv ofta för den prestation jag gör. Och det har verkligen gjort att jag hållit kämparglöden uppe.

3 hekto ska jag ta tills på tisdag och det är verkligen ingen omöjlighet. Och jag ska göra allt jag kan för att inte göra mig själv besviken. För jag vet hur stolt jag kommer vara när jag lyckas. Och pepp som jag var idag efter vägningen bestämde jag mig för att om E somnade i skaplig tid så skulle jag ge mig ut på en liten runda till kvällen.

Halv tio kunde jag bege mig iväg, Lite regn, väldigt lerigt men med humöret på topp och hunden bredvid blev det lätta steg. Dock fick både jag och hunden duscha när vi kom hem.


Förutom den sköna känslan som infinner sig efter att man rört på sig så njöt jag även av utsikten med den vackra dimman som dansade på ängarna nedanför oss. Vackert eller hur?



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar