torsdag 19 december 2013

Sista dagen

Då var den gjord då. Den sista arbetsdagen för i år. Oj så skönt det ska bli med nästan tre veckors ledigt. Och det bästa av allt är att vi alla här hemma är lediga.

Vi har haft julfirande på jobbet idag i dubbel bemärkelse. Som vanligt hade vi vårt julfika med diverse gott och paketutdelning. Och tomten är lika snäll som vanligt. Ett presentkort som gäller på de flesta ställen i stan låg det i paketet. 

Sen hade tomten även skickat ett mail i år. Ja eller den riktiga tomten var det ju inte. Men väl en riktigt nöjd kund. Så nöjd att han ska bjuda samtliga oss 11 på kontoret den 20 februari på en restaurang som heter Mikado. Och det är ingen dålig restaurang. De serverar japansk mat av riktigt, riktigt bra kvalité. Så det ser jag verkligen fram emot. 

Ikväll har jag varvat ner genom att göra klart ytterligare sju egengjorda julklappar. Så medan snön sakta dalar ner utanför fönstret fortsätter jag min paketinslagning. Och de finaste paketen tycker jag är de mest naturella. 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar