lördag 22 november 2014

Något ätbart

Att jag aldrig lär mig.... Varje gång samma sak. När jag bakar drömmar blir det alltid massor och så tar det tid. Men nu har jag i alla fall gjort en liten notis om detta i min bakbok. Så nästa år kanske det blir rätt.

Degen som väntade i kylen då? Ja även den har bakats ut till blåbärskakor. Hur de blev? Utseendemässigt helt okej. Smak, ja det vet jag ännu inte. Jag älskar att baka småkakor men att äta dem är inte lika roligt. Så provsmakning får det bli en annan dag. 


Idag har även L kommit hem från mormor och morfar. Men innan vi åkte därifrån hann vi besöka en julmarknad i närheten. Och som vanligt kom vi hem med något ätbart. Äppelglögg, torkade äppelringar och en påse julte. Ska bli spännande att provsmaka. 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar