måndag 17 november 2014

Så glad

Högerarmen har inte alls varit på min sida idag. Jag lider med dem som varje dag måste leva med sin reumatism. Kan bara tänka mig hur de har det. Min arm är bara svullen men det känns som efter att man slagit kärringnerven och känner hur det strålar ut mot fingrarna. Så skenan har varit på mest hela dagen. Så glad att jag spenderade en slant på dessa för de hjälper verkligen. 

Istället för att kämpa mig igenom dagen på jobbet stämplade jag ut några timmar tidigare och tog en sväng till skogen för lite svampplockning. Är så glad att snön ännu inte lagt sig så jag kan hitta lite mer av vårt guld. Så glad att jag gick den där kursen så jag nu kan bära hem en massa godsaker. 

Jag är också så glad över att jag har en son som trivs så bra med sina mor- och farföräldrar. Och så glad för att jag har en så fantastisk sambo som jag idag firar två år som förlovad med.

Det är sådana känslor man behöver en dag då kroppen inte riktigt vill vara på ens sida. 





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar