torsdag 6 november 2014

När man funnit det man letat efter

För vissa kan det te sig som en självklarhet, för andra existerar det inte ens. Men jag har en man vid min sida som tar sitt ansvar. Vi har delat på föräldraledigheten, det är oftast han som lagar vardagsmaten. Städar och diskar gör han också. Han finns alltid där för oss i familjen. En underbar man med andra ord. 

Och trots allt detta positiva så blir jag ibland överraskad av vilken underbar man han är. Som idag då vi skulle ses på stan efter att jag jobbat färdigt. J, L och farmor skulle gå på stan lite innan så jag bad J kolla om han hittade några kläder till L att ha till julen. 

När jag sen möter dem på stan har J inte bara hittat kläder till L som är helt i min smak utan dessutom köpt dem. Ja då blir man sådär positivt överraskad. Då känner jag verkligen än mer att jag har funnit mannen i mitt liv. Och visst kommer L bli stilig till jul?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar