lördag 23 juli 2016

Nöjd

Men vilken dag, vilken fantastisk dag!!! Vi är ju barnlediga och har passat på att stöka på mest hela dagen. Vi hade tänkt oss en lugn skön sovmorgon men så klart så var vi klarvakna redan klockan sju. 

Men bara att kliva upp och äta en riktigt lång frukost i lugn och ro är inte dumt det heller. Efter det blev det dags för lite nytta. J sågade till och skruvade ihop en ny odlingskrage till mig och grävde ur där den ska vara. Under tiden målade jag ett bord som ska vara i växthuset och oljade in alla mina odlingsbänkar med en brun/svart olja. Och gissa om jag är nöjd?! 

Nu återstår det att snygga till det runt omkring men det tar jag en annan dag. Nu blir det en siesta och sen tar vi en sväng på stråket i den härliga sommarvärmen. Trevlig kväll på er alla därute! 





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar