lördag 19 juli 2014

Fynd dags!

Näst sista dagen på vår loppis har det varit idag. Nya grejor hade tillkommit och då det är fler än jag som har bord där så kan man ibland komma över lite fynd hos de andra. 

För 37 kronor fick jag följande: tre brickor, en glasburk och två små skålar på fot. Underbara små ting! Brickorna ska mest troligt så småningom innehålla kakor eller något matnyttig. Skålarna på fot kommer nog att bli små pralinskålar och glasburken ska hamna i mitt pysselskåp. 



Min barndomskompis har även hon haft ett bord och då jag tidigare fått höra att hon skaffat höns bad jag henne att få köpa hemägg om hon fick några över. Idag kom hon så med sex stycken ägg som jag fick. Tack för det älskade vän! 

Därmed blir det kokta ägg till frukost imorgon. Måste ju smaka hur de smakar helt naturella innan det blir bakning av dessa läckerheter. 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar