torsdag 10 juli 2014

Välkommen!

Startade morgonen med ett ryck, är klockan sju? Kvällen innan hade jag ställt klockan på fem för att komma iväg på jobbet i god tid så jag skulle kunna göra kväll lite tidigare. Men tydligen har jag vaknat av larmet och lika fort stängt av det och somnat om.  

Så sju vaknade jag alltså. Som om det inte var nog att känna sig två timmar sen kom det in ett jobb som måste göras innan arbetsdagen kunde få ett slut. Men nu är den över och jag tänker njuta av alla underbara sommardagar vi har framför oss. 

Den första september tar den slut för så länge sträcker sig min ledighet. Underbart är bara förnamnet!

Så ikväll sitter jag med benen dinglandes utanför altankanten i prickig sommarklänning, med ett glas champagne i handen och min älskade J som sällskap och skålar in sommaren. 

Välkommen semester!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar