torsdag 3 juli 2014

Klipper till med saxen

Åh fy tusan vad det är skönt att få klippa sig. När man väntat in i det längsta så håret är så slitet, så slitet att man nästan inte kan tänka på något annat. Ja då är det underbart när saxen åker fram.

Så nu har jag äntligen fått sommarfrisyren. Helt underbart är ordet! Ja får ofta höra när jag klippt mig att jag inte just klippt bort något hår. Så denna gång bjuder jag på en före och efter bild. 


Lite skillnad va? Förutom att klippa mig var jag ju även till sjukgymnasten och fick min första elbehandling. Kan bara konstatera att om vi får ett till barn så kommer jag mer än gärna använda mig av tens-smärtlindring. Det kändes när strömmen drogs på men jag tror definitivt att det skulle vara skönt under en förlossning. Men oddsen kanske pekar på att vi även då inte kommer hinna med någon bedövning. Det påstås ju att andra gången ska gå fortare. Fast jag hoppas inte det för då hinner vi nog inte in.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar