tisdag 1 september 2015

Något är på gång

Det var ju inget att gruva sig över det där. Det gick ju kanon idag på dagis. Men det har ju inte alltid varit så och jag avskyr att lämna en ledsen kille.

Men idag gick det bra och jag och E kunde med gott samvete ta en långpromenad efteråt. Skönt när man gjort sina 10 000 steg innan klockan är 10. 

Sen bar det av mot staden och vv-tisdag. Vilket även denna vecka gått riktigt bra. Härligt när man får resultat av sin ansträngning. 

Och så veckans roliga.... Handlingen! Men med en inköpslista och en veckomatsedel att följa gick det riktigt bra. Även om det blir lite trångt i vagnen när E åker med.



Hemma igen var det en glad kille som haft en bra dag på dagis. Men jag har en känsla av att det blir en tidig kväll ikväll. 

Jag ska i alla fall hälla i mig massor av svartvinbärste till kvällsfikat. Känner i kroppen att något är på gång och jag vill inte bli sjuk. Men det brukar ju vara svårt att stå emot dessa höstbaciller. Men jag ska försöka.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar