torsdag 31 december 2015

Året som gått

Gott nytt år! Sista dagen på året. Ett år som kantats av både sorg och glädje.

Vi startade året med att vänta på E. Dessvärre kom den där dagen emellan då P min systers klippa försvann. Hastigt och plötsligt utan förvarning. Chocken som infann sig var brutal. 

Så på E:s två veckorsdag var hon på sin första begravning. L fick stanna hemma hos farfar då vi ansåg att han var för liten för att förstå det hela och mest troligt bara skulle bli orolig. Men vi har talat massor om det med honom, döden alltså. Många funderingar så klart och det kommer med jämna mellanrum. 

Glädjen under året var såklart E:s födelse. Så oväntat att få en dotter men väldigt välkommet. Är så glad att vi fått ett barn av varje. Inte för att det spelar någon roll men det är väldigt roligt att se deras olika uppväxt beroende på deras personligheter.  

Vi kom även iväg på vår första resa som familj under året. Så underbart och efterlängtat! 

Vad 2016 kommer att erbjuda har jag ingen aning om. Men det börjar på bästa sätt tillsammans med min underbara familj. Så länge jag får vara tillsammans med er så är jag lycklig. 

Gott nytt år alla! Imorgon är en ny dag!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar