tisdag 15 december 2015

Kämpa, kämpa, kämpa

Och plötsligt är man i mål. Ja idag gick det vägen. Efter åtta månader är nu 35 kilo borta. 35 kilo! Förstår ni? Jag är där jag var innan L kom till världen. Ja, inte träningsmässigt ännu men det kommer det med. Det har jag lovat mig själv.

Jag gav mig själv ett år att tappa dessa kilon och det gick alltså på 8 månader. Jag hade definitivt kunnat göra det snabbare men jag lät det hellre ta lite tid då jag vill att det ska hålla.

Så nu ska jag landa i min nygamla vikt och ta julen med ro. Siktet på ett starkt 2016 är inställt. Och till helgen ska jag korka upp den där flaskan som väntat och väntat så länge. Då ska jag njuta av varje klunk till extra god (men bra) mat.

Så in med champagnen på kylning, för till helgen flyger korken. Den är jag så värd!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar