onsdag 16 december 2015

Så många måsten

Alltså det här med julen. Många känner så mycket måsten. Jag gillar att göra det som faller mig i smaken just det här året.

Förr om åren har jag bakat en massa kakor. I år blir det inte så. Direkt tomt blir det inte på kakfatet, nej jag har åtminstone sju sorter. Men andra år har de legat på 25-30 sorter. Och jag älskar att baka, det är inte det. Nä, i år ville jag helt enkelt hellre lägga krutet på godiset.

Och tiden räcker ju faktiskt inte till allt man vill göra så då får man helt enkelt prioritera. 

Och jag har verkligen njutit när jag har hållit på med mitt godis. Tror faktiskt att de däremot stannar på 25 olika sorter. Ska bli så roligt att få lägga fram dessa på julafton. Och så ska jag ju så klart göra i ordning några ge-bort-askar. De är minst lika roliga att göra.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar