torsdag 21 november 2013

Åren går

Dagarna går. Tänk att det nästa helg är första advent. Inte många dagar kvar på det här året.

Varje år skriver jag ett brev som inte är adresserat till någon. Ett brev där jag skriver ned vad som hänt under året. 

Det är bra att se tillbaka på det som varit och att fundera lite över det. Men jag brukar även fundera kring framtiden. Hur tror/vill jag att det ska se ut? 

2009 var det år som jag skrev brevet för första gången. Och det har hänt en del sen dess. 

Det här året är väl det året som varit minst fyllt av aktiviteter. Men det är helt klart det år som fyllt mitt liv med mest glädje och kärlek. Att få ha en egen familj med en egen vardag har gjort mig starkare. Jag har gjort en hel del omprioriteringar på både vad jag vill göra och även mina värderingar. Kanske på både gott och ont. Men mitt mål är att både jag och min familj ska må så gott vi kan med det liv vi delar. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar