onsdag 13 november 2013

Planering är A och O

"Vill så mycket men får se vad som hinns med."

Ja, så ser min vardag ut just nu. Fullkomligt älskar att fundera kring julen. November är en enlig mig trist månad. Men att få fantisera kring julen gör den sååå mycket roligare. Med 41 dagar kvar till jul krävs det planering. 

Så kvällen har använts till att planera dagarna fram till jul. Det är ingen planering som måste följas till punkt och pricka. Mer en guide på hur lång tid jag har på mig och sen utifrån det se hur mycket jag tror att jag hinner med. 

Inga direkta måsten utan 41 dagars njutning av saker jag gillar att göra. På så vis kommer jag att få njuta av nedräkningen dag för dag tills julafton kommer. 

På planeringen står det julbak, presentpyssel, matlagning och en hel del annat skoj.

Jag startade med lite pepparkaksgrottor.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar