lördag 11 januari 2014

Att hitta tillbaka

Jag älskar att mitt pyssliga jag hittat fram igen. Så många idéer som jag vill framställa. Och allt eftersom kommer nya till.

Jag vill göra allt från att sy, måla, såga, gjuta och mycket, mycket mera. 

Just nu står på min lista att göra saker till vårt lotteri som vi varje år har på bygdegården hemma i min barndoms by. De senaste åren har vi anordnat loppis med fika och lotteri. Två helger på sommaren kör vi. Alldeles lagomt mycket och så mysigt. 

Än så länge har jag gjort två kuddar och två disktrasor. Håller även på med party-vimplar och så får jag se om det blir en barnkudde föreställandes ett hus också. Det beror på hur slutresultatet blir. 

Och några fler idéer ligger på lut. Får se hur mycket jag hinner med innan sommaren. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar