fredag 10 januari 2014

Då var det gjort

En dag med nyttosaker att göra har det varit idag. På listan stod det en sväng på stan, handla mat, dammsuga och städa bort julen. Så hela familjen drog till stan. L fick stanna hos farmor och äta lunch medan jag och J betade av lite affärer. Sen möttes vi alla upp på stan och väl där blev det handlat en overall till nästa vinter. Kanske kan kännas vågat att köpa den nu men jag gjorde likadant ifjol och det gick bra. Så jag chansar igen. 

En overall från P.O.P är inte gratis och då är det kanon att passa på när det är rea. Har varit så nöjd med de vi haft tidigare. Och skulle den inte passa så är de relativt lättsålda på nätet. Det blev en svart med röda detaljer, finns inte allt för mycket att välja på när det är rea. Men jag tyckte den var fin. 

Efter stan åkte vi hem och skottade snö då det kommit en del i natt. Sen lite dammsugning och nu ikväll har så julen krupit tillbaka till förrådet. Gardinerna är kvar men resten är borta. Det blir som lite tomt efter allt ljus. Och framför allt kommer jag sakna lyktan som L gjorde på dagis. Hans första dagispyssel! 

Men nu går vi mot ljusare tider och snart är den här, den underbara våren! 





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar