torsdag 16 januari 2014

Mammor får skämma bort sina barn

Vi har sådan tur jag och J som har föräldrar som mer än gärna ställer upp som barnvakt. Idag har personalen på L:s dagis haft utbildning och imorgon är dagis stängt. Så jag kunde inte byta ledig dag heller. Men som tur var så kunde mormor komma.

Så idag har de lekt hela dagen lång. Och inte nog med det, även jag blir bortskämd. Kommer hem till dukat bord och inte vilken mat som helst utan paltbröd. Det är definitivt en av mina favoriträtter. Och självklart ska det vara min mammas vitsås till. 

Och så har hon bytt mina gardiner, plockat blommorna från skräp, dammsugit och torkat ur fönstren. Inte dumt alls vill jag påstå! Så nu ska jag skämma bort henne med lite kvällsfika. Te, baguette och hembakta havrekex. 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar