måndag 11 augusti 2014

En dag i fjällbyn

Måndag och fortfarande semester. Det känns helt fantastiskt!

Idag tog vi en dag i Åre. Jag har länge velat åka till Jny kids och se vad de har i butiken. Jag älskar deras tyger och har tidigare köpt stuvbitar från dem på nätet och sytt kuddar till L.

Jag hade sett att de skulle ha ett tyg på nätet där man kunde sy rävar, ugglor, svampar m.m. och det var jag ute efter. Och som tur var fanns det hemma. 


Vi hade eventuellt tänkt ta kabinbanan upp på skutan men vädret var inte det bästa så det får bli en annan gång. Istället blev det lunch på Åre bageri och lite mer shopping. Hittade en tallrik och ett glas från Ingela P Arrhenius till L. Älskar hennes motiv och lejonet tycker jag passar L bäst då han är vårt lejon. Visst är de söta? 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar