lördag 2 augusti 2014

Inspirationsdag

Jag gillar dagar som inte har något förutbestämt men som ändå blir så där otroligt mysiga. 

Startade morgonen med frukost i lugnt tempo. Funderingarna kring dagen började och det blev bestämt att vi skulle åka till Kretsloppshuset i Mörsil. 

Jag hade aldrig varit dit tidigare men tänkt tanken att det måste besökas så många gånger. 

På vägen dit stannade vi till vid en loppis. Tyvärr en av de dyrare slaget. Tycker det är tråkigt när det står loppis men inte är det efter prislappen. 

Kretsloppshuset däremot var verkligen en positiv upplevelse. Både atmosfären och maten var verkligen bra. Och att se L mumsa i sig diverse grönsaker och humma vid tuggorna är alldeles underbart. Och inspiration för min trädgård fick jag massor av. När man dessutom får ha sin familj kring sig, ja då mår jag bra. 









Inga kommentarer:

Skicka en kommentar