torsdag 20 februari 2014

Färger man blir glad av

Det finns massor av roliga tyger till barn. Men ofta är de dyra. Men i Åre finns en butik som heter Jny colourful kids. Där har de massor av fina tyger. Och rätt som det är säljer de ut hemliga paket. 

I dessa kan det vara tyger i olika stora bitar. Tyger med kanter som inte alltid är raka. Men bra kvalité och otroligt snygga. Men det gäller att vara snabb. 

De säljer dessa på din hemsida och ibland tar det bara minuter innan de tar slut. Som i mitt fall. Satt som på nålar när jag visste att de skulle släppa en ny omgång. 

Priset är 280 kr per kilo och det kan jag lova er är en hel del tyg. Så meterpriset blir inte mycket. 

Dessa tyger nedan är några av de jag fick hem i mitt paket. 


Vad jag ska göra av dem är ännu inte riktigt bestämt. Tygerna här nere de med regnbåge och ränder kommer nog bli kuddar till L:s kryp in under trappen. 


Resten får jag helt enkelt klura på en stund. 




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar