tisdag 4 februari 2014

Ljuspunkterna i livet

Idag är en helt vanlig dag för de flesta. Vi kan ha retat oss på något, blivit glada av en nyhet, känt att dagen bara rullat på eller stressat hela dagen. Oavsett vad vi haft för dag så är det din dag. 

Idag skulle du firat med tårta och presenter. Kanske hade du önskat dig en åkmadrass eller en leksaksbil. Det skulle varit din dag och ingen annans. 

Men så tar livet en annan väg. En väg som ingen vill gå. Plötsligt stannar allt och inget blev som det varit. 

För varje dag som går och jag får krama L, pussa på honom bara ha honom nära är jag lycklig. Lycklig att jag fått den möjligheten. Vad jag skulle göra om allt detta ryktes från mig vet jag ej. 

Så idag tänker jag på din familj. Som de älskar dig! Den styrka de har, de minnen du gav dem. Du är för evigt kroppsligt borta men i minnet kommer du alltid, alltid leva kvar. 

Därför måste vi komma ihåg att det är de små ljuspunkterna i livet som gör den stora skillnaden. 

Grattis på födelsedagen lilla ängel <3


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar