måndag 6 oktober 2014

Nedsövd

Ny vecka och jag tror att den kommer att säga swosch! Ikväll har det varit föräldramöte, imorgon middag hos vänner, onsdag föräldrarådsmöte och torsdag middag hos oss. Så går inte den här veckan fort så vet inte jag.

L har långledig vecka så därför är L hemma hela veckan. Och jag tror inte att han klagar när han får sovmorgon. Han är som rätt trött av sig på morgonen. 

O har varit till veterinären idag och fått sina höfter röntgade, hur det såg ut får vi se om några dagar. Men det har varit en väldigt lugn hund då de är tvugna att söva ner hundarna under en sådan undersökning. Men imorgon är det nog full fart igen. 


Jag kanske skulle behöva mig en sådan dos jag med nu när jag har så svårt att sova på nätterna. Fast det är klart, folk skulle väl börja undra om man kom så där lagom groggy på jobbet. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar