fredag 24 oktober 2014

Starten inför julen har gått

Vi har haft snö i två dagar. Lite för tidigt tycker jag men samtidigt blir det mycket ljusare och tanken kring julen gör sig påmind. Nu har det dock regnat mest hela dagen så snart är all snö borta. Men tanken kring jul finns kvar. Jag älskar julen men fullkomligt avskyr stress. Så att vara ute och handla julklappar sista veckan innan julafton är inget för mig. Nej, jag vill att klappen ska vara anpassad till den som får den. Ibland är det inte lätt men vissa klappar är bara helt enkelt självklara. 

Så i mina gömmor finns ett antal klappar redan. Och idag blev jag sugen på att slå in några av dem. Nu är jag lite egen även där. Jag vill gärna lägga ner det lilla extra även på paketinslagningen. Därför har jag ett eget skåp fullt med diverse presentpyssel.  


Och man behöver inte alltid göra det så avancerat. Nej man kan ta några kartonger, klä dessa på ett sätt som passar mottagaren, på med det lilla extra och vips så har man en liten mer egen touch på paketinslagningen. Så nu var det bara resten kvar då. Men de får vänta till nästa infall av paketinslagning. 




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar