fredag 23 januari 2015

Funderar ett tag till

L:s nya rum börjar bli allt mer mysigt. Förutom den nya förvaringen så har hans fina tavla som han fått av farmor kommit upp. En Volkswagen som sticker ut genom väggen. Så fin och passar helt perfekt i det nya rummet. 

Några saker återstår och även fast jag vet innerst inne att jag bestämt mig så avvaktar jag med att köpa de sista grejorna. Varför kan man undra? Jo för att jag tycker själv att de är lite för dyra men att de skulle bli så fina i hans rum. Så jag ska fundera ett tag till innan jag slår till. Vem vet, helt plötsligt kan man finna något som passar minst lika bra men för en mindre peng. 

Och jag har ju även andra saker som ska förgylla hans rum som inte alls kostar särskilt mycket. Så jag börjar helt enkelt med dem istället. 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar