lördag 31 maj 2014

Barfota utan strumpor och skor

Vissa dagar blir helt enkelt inte som det var tänkt. Plantsättning stod även på dagens schema men dagen började med en magsjuk L och regn klockan 4.35. Inte direkt vad vi ville. 

Efter att L sovit lunch bar det så av hemåt igen. 

Väl hemma tog jag en sväng i trädgården och kunde konstatera att det växt bra i landen och mina krukor. 

Efter middag och läggdags blev det en stund vid symaskinen då redskapsboden äntligen fått sina gardiner som leget och väntat i ett skåp på att bli omsydda. De ska dock hängas till lite snyggare innan det blir någon bild på det. Men då jag fått en allergisk reaktion på mina fötter av mina värme och kyla utslag går jag helst barfota. Och det var lite kallt för det ute nu ikväll. 



Imorgon hoppas jag istället på att kunna vara ute om vädret tillåter. I så fall kommer det en bild då istället.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar