lördag 14 juni 2014

Dags igen

Då var dagen här. Dagen som det planerats till tusen inför. Tror inte att jag gått och lagt mig före klockan ett någon kväll/natt denna vecka. Men det var det så värt. 

Min underbara vän ska gifta sig och jag har hållit i möhippan. 

Vi startade morgonen med att överraska henne hemma hos sig. Där blev det bubbel, belgiska våfflor och jordgubbar. Gissa om hon blev helt paff när vi kom. Hon trodde verkligen inte att det skulle bli någon möhippa då hon sagt att hon inte ville ha någon. Nu kanske ni tycker att det är fel att ändå dra ihop till en men lugn. 

Längs hela dagen har hon fått ledtrådar angående vad vi skulle göra. Saker som stod på schemat var att spela in en cd, blåsa glas, spela minigolf, lunch i det fria och sedan åka ut till landet för middag och diverse annat. 


När väl kvällen var slut var hon så lycklig att hon grät hela vägen hem. Så jag tror att vi lyckades fixa en möhippa som passade henne perfekt. Och det är väl så de ska vara. En dag som man för alltid ska ha som ett positivt minne. Det tycker i alla fall jag. Nu väntar bröllop om några veckor. Gissa om jag längtar?!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar