lördag 28 november 2015

Att köpslå

Jag skulle byta gardiner men insåg när jag skulle till att dessa hänger i L:s rum. Istället blev jag sittandes vid datorn med Så mycket bättre i bakgrunden.

Jag är fortfarande väldigt mycket inne på hur E:s rum ska se ut. Det finns så mycket fint. Den där tapeten från Mrs Mighetto kommer jag inte att komma undan. Den har etsat sig fast på min näthinna. Och när man då hittar den här:

från La Masion, ja då blir det inte bättre. Minns inte riktig vad vi lade ut på L:s rum, men den tapeten var heller inte gratis men jag är så nöjd. Och hur det än är så kommer hon få ärva så mycket saker så något nytt måste ju hon också få (försöker inbilla mig själv att det är så). Och han fick ju även en förvaringsmöbel vilket E inte kommer få. Inte ännu i alla fall. Så nu är frågan hur länge till jag ska köpslå med mig själv? Ja vi får väl se. 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar