onsdag 11 november 2015

Som att komma hem

Då var den gjord då, den första arbetsveckan sen E kom till världen. Det har gått fort och jag är glad att J vill vara hemma med barnen. Det mår de bra av, ja det gör vi alla. Men nu ska det bli skönt att få rå om mina små i några dagar.

Inget är planerat utan vi får helt enkelt se vad dagarna kommer att bjuda på.

När jag kom hem idag väntade en så vacker limefärgad orkidé som J köpt till mig för att jag gjort min första vecka. Är han inte underbar så säg. Vad vore jag utan honom?

Efter jobbet blev det även en sväng till det nya gymmet för att få en instruktion i alla maskiner. Och oj så mysigt det var där inne. Blev ju bara en snabb titt när jag var dit för att anmäla mig. Omklädningsrummet var lite som att komma hem till någon. Mysig belysning, blommor och fårfäll på bänken. Här kommer jag nog att trivas.


Ursäkta bildkvaliteten, ljuset var inte det bästa att fota i. Men vad gör väl det? 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar