torsdag 13 mars 2014

Ibland blir det inte som det var tänkt

Åh så skönt med helg! En riktig struldag har det varit.

Den annalkande vinden tar i mer och mer så vi får se om det går att sova inatt. Trots blåsten hade jag satt J på att grilla kotletter till middag. Jag visste ju faktiskt inte igår kväll att det skulle blåsa så här mycket idag. Men nu är vår första grillning för i år avklarad. Stackars J fick stå ute i den lilla lä han kunde hitta. Men gott blev det! 

L:s mormor har kommit hit då jag och J ska ta en snabb sväng till Sundsvall imorgon. Ska bli så roligt! Har en liten lista som ska betas av. Ska bland annat försöka hitta lite presenter. 

För ibland händer det att man köper en present som man själv tycker är väldigt fin. Och ju mer man tänker på hur fin den är desto mer tycker man att den passar i sitt eget hem. Lite så var det med dessa två formar. 


Så nu måste jag hitta en ny present att slå in. Hoppas på att kunna göra det imorgon. Och att jag då inte blir lika förtjust i den. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar