lördag 1 mars 2014

Ibland bara rusar dagarna iväg

Gårdagen fullkomligt flög iväg. Bilbesiktning stod på schemat och den gick galant. Resterande del av dagen vet jag inte riktigt vart den tog vägen. Lunch åt jag och L på mitt jobb innan bilbesiktningen och sen bar det av raka vägen hem. Och vips så var den dagen slut.

Idag har vi myst runt lite på stan. Vädret var inte direkt roligt så en liten strosa-runt-dag fick det bli. Farfar mötte upp oss och underhöll L en stund. Vi köpte bland annat en liten postlåda till L som han ska få ha på sin dörr till sitt lilla kryp-in under trappen. Ser verkligen fram emot att få göra det till en mysig liten hörna.



Efter stan åkte vi hem för att få besök av farmor. Det var ett tag sedan hon var till oss då hon inte haft någon bil på länge. Men nu har hon köpt sig en sprillans ny så nu hoppas vi på många besök framöver.

Hon hade med sig nya regnkläder till L samt en jätte mysig fleecetröja. Blir perfekt till våren kommer på riktigt.


På tal om våren så passade jag på att unna mig lite tulpaner också. Blir så glad av dessa blommor. 





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar