lördag 29 mars 2014

Uppe med tuppen

Tidig morgon må jag säga. Klockan 05.00 slog L upp sina blå. Jag tog med honom in till vår säng och försökte få honom att somna om. Men nej, han ville bara läsa om ölbryggning.

Efter att J kommit hem från nattens jobb var L rätt så trött. Så vi tog en promenad med O. L somnade ganska på en gång och väl hemma fortsatte han att sova. Så då passade jag på att ta ut utemöblerna på vår altan nere och kuddar och dynor på altanen uppe. Så ett steg närmare sommaren har vi kommit idag! 



När klockan slagit tio hade jag även hunnit vika tvätt och sätta en ny, plockat undan och diskat upp. Så då begav vi oss till L:s moster på lite födelsedagsfirande. Blev där några timmar för att sen åka in till stan och lämna L hos sin farmor då han ska sova där inatt. Och efter det åkte jag förbi en jobbarkompis som hade loppis och fyndade dessa skor. 


Så nu sitter jag på altanen med lite lördagsgodis och läser i väntan på att det ska bli dags att börja stöka lite inför kvällens grillning. Hoppas solen även skiner på er! 





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar